ביובית באור עקיבא

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי ביובית באור עקיבא

הביוב בבית שלכם שוב נסתם ואתם חייבים שיבואו אליכם דחוף וישחררו לכם את הסתימה? יש לכם צורך דחוף בשירות מקצועי לטיפול בביוב? אל תדאגו ביובית באור עקיבא אתכם עד שהבעיה תפטר. אנו מגישים שרות עד הבית וזמינים כל שעות היום והלילה. השירות שלנו מסופק על ידי צוות מיומן שעובר הכשרה תקופתית בתחום הביוב והניקוז. הזמינו לכם ביובית באור עקיבא ותחזירו את הביוב שלכם לזרימה.

במידה ויש לכם סתימות מורכבות בביוב, הרי חשוב ביותר לפתור את הנושא באמצעות ביובית באור עקיבא.  שירותי ביובית יכולים לסייע בפתיחת סתימה או תקלה מורכבת. חברה מקצועית בתחום תחזיק את כל הכלים הדרושים לפתיחת סתימות. רגע לפני שאתם נכנסים לפאניקה, דעו כי יש פתרון לפתיחת סתימות במערכת הביוב.

צריכים שירותי ביובית באור עקיבא? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי אור עקיבא ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

ביובית באור עקיבא באנר

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי ביובית באור עקיבא

ביובית באור עקיבא מספקת לכם צוות מוכשר המגיע לשטח עם ציוד מקצועי המיועד לפתרון כל סוגי התקלות בביוב. המחירים שלנו נעים בטווח שבין 599 ל-999 שקלים ואנחנו מתחייבים להעניק לכם מחיר המותאם בדיוק לבעיה שיש לכםעם הביוב. יש לנו גם משאיות נמוכות המתאימות למקומות שבהם הגישה לא פשוטה. שלל שירותי ביובית מפורטים באתר שלנו ואתם מוזמנים להכנס ולהזמין את השירות שאתם צריכים.

שירותמחירמידע נוסף
שאיבת שומן בעסק מזון באור עקיבא.780 ₪ ביצענו שאיבת שומן מבור אגירה של עסק מזון בעיר, הפעולה לקחה זמן קצר.
פתיחת סתימה בבית פרטי באור עקיבא.
650לקוח התקשר להזמין פתיחת סתימה באחד מביובי הבית.
שאיבת הצפה בקומה מתחת לאדמה באור עקיבא.
800 ₪קומה תחתונה של בית הוצפה לחלוטין עקב תקלה, שלחנו משאית ביובית שתשאבאת ההצפה.
תיקון פתח ביוב בבית באור עקיבא.
850 ₪החלפנו לבקשת הדייר את פתח הביוב הישן שנשבר וקרס פנימה.
צילום צנרת ביוב בדירה באור עקיבא.
910 ₪ביצענו צילום ותיעוד מקיף של מצב צנרת הניקוז של דירה לצורך שיפוץ.

כיצד ביובית באור עקיבא מסייעת לטיפול בחדירת שורשים?

חדירת שורשים לביוב נחשבת לאחת הבעיות הנפוצות ביותר ולכן חשוב ביותר לטפל בבעיה בהקדם האפשרי באמצעות ביובית באור עקיבא.  מדובר באחת התופעות הנפוצות ביותר הנובעות ממשיכה של צמחים עם שורשים חזקים למקורות מים וכתוצאה מכך ניתן למצוא צמחים במערכת הביוב.

ניקוי ותיקון צינורות הביוב: על מנת למנוע הופעה של חדירת שורשים יש לבצע ניקוי ותיקון של צינורות הביוב על מנת למנוע משורשים נוספים לחדור למערכת הביוב.ניקוי ותיקון של מערכת הביוב יאפשר לראות את התמונה הכללית במערכת הביוב ואז לבחון את הטיפול המתאים ביותר.

הוצאה של השורשים מהצנורות: נוסף על כך, יש להוציא את השורשים מהצינורות על ידי שטיפת קווי ביוב. שטיפת קווי ביוב תאפשר לטפל בבעיה מורכבת וכך למנוע את חזרתה.

צילום ביוב: נוסף על כך, ניתן לצלם את מערכת הביוב על מנת לקבל תמונת מצב כוללת ולמצוא את התקלה במהירות האפשרית. צילום קווי ביוב יכול לחסוך לא מעט כסף וכך ניתן לראות בדיוק מה הבעיה.

איך אפשר לחדש את הצינורות בלי לגרום להרס?

במידה וצינורות הביוב אינם במצב תקין, הרי יש צורך לחדש את צינורות הביוב. אם בעבר היה ניתן לראות כי מדובר בפעולה הכוללת הרס, הרי באמצעות שירותי ביובית באור עקיבא ניתן לחדש את הצנרת בלי לגרום להרס משמעותי, כלומר בלי להוציא את הצינורות מהאדמה. מהם השלבים השונים?

מיפוי צנרת ביוב: על מנת לבחון את חידוש הצנרת יש להתחיל בהליך מיפוי אשר במסגרת יוחלט האם יש צורך לחדש את הצנרת או לתקן חלקים סדוקים ושבורים בצנרת.

החדרת חומר פולימרי לציפוי הצינורות: בשלב הבא יתבצע החדרת חומר פולימרי לציפוי צינורות מבפנים על מנת ליצור שכבה חזקה של הצינור. השיטה יכולה להחזיק מעמד זמן רב וכך אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי מערכת הביוב שלכם תקינה ואין כל חשש כי דבר מה יאונה למערכת הביוב.

איך נקבע מחירון שירותי ביובית באור עקיבא?

יש לכם בעיה בביוב הכוללת חדירת שורשים או שמא עליכם להחליף את הצנרת? כך או אחרת, חשוב לנו לציין כי אין מדובר על שירות אחיד אלא על מחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים.

נציג בפניכם את הפרמטרים השונים לפיהם נקבע המחיר:

בהתאם לסוג העבודה: כאמור, אין מדובר על מחיר קבוע אלא על מחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה. עבור כל עבודה יש מחיר שונה וחשוב ביותר להביא זאת בחשבון על מנת שתדעו כיצד להיערך. 

בהתאם למיקום: נוסף על זאת, מחירון ביובית נקבע גם בהתאם למיקום, כלומר האם מדובר על מיקום מסובך או שמא על מיקום פשוט להגיע אליו. אם מדובר על מיקום מורכב, הרי ייתכן ויהיה צורך לעשות שימוש בביובית קטנה על מנת להיכנס בהצלחה למקום, זאת בהשוואה לשימוש בביובית גדולה. 

קבלת הצעת מחיר: חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות המציעות שירותי ביובית על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. ככל שתבצעו השוואת מחירים מקיפה יותר, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי ביצעתם את הבחירה המושכלת ביותר.

שאלות נפוצות

כמובן, צילום קווי ביוב זה רק אחד ממגוון השירותים שאנו מספקים באור עקיבא.

מרגע הקריאה במוקד, זמן ההגעה הממוצע שלנו באור עקיבא עומד על כ-חצי שעה.

ביובית זמינה בטלפון 050-999-3470 או בפורטל השירותים שלנו באינטרנט.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן