ביובית ברמת גן

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי ביובית ברמת גן

גרים ברמת גן וזקוקים לשירותי ביוב של חברה וותיקה ומקצועית? הגעתם למקום הנכון. בפורטל ביוב-IT תוכלו לקבל שירותי ביובית ברמת גן בזמינות מסביב לשעון, המומחים שלנו אנו מכירים את כל סוגי הבעיות היכולות להפריע לזרימת הביוב הבייתית או העסקית. אנו מספקים ללקוחותינו שירות מקצועי ואיכותי הכולל מחיר משתלם במיוחד. לקוחותינו ברמת גן נשארים שבעי רצון לאחר קבלת השירות.

יש לכם סתימה באמבטיה או בכיור? פתיחת סתימות באמצעות ביובית ברמת גן זאת עבודה למקצוענים בלבד אשר יגיעו עם ציוד מקצועי על מנת לפתוח את הסתימה בצורה איכותית. צוות מקצועי ידע לזהות את מקור הסתימה ולמנוע החמרה במצב.

צריכים שירותי ביובית ברמת גן? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רמת גן ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

ביובית ברמת גן

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי ביובית ברמת גן

כיצד מתומחרים שירותי ביובית ברמת גן? שלל השירותים המוצעים בפורטל ההזמנות של ביובית מתחילים במחיר של 600 ₪ ועשויים להגיע גם ל-1000 ₪, השינוי במחיר יכול לנבוע ממורכבות התקלה אותה נדרש לפתור, זמן פעולת התיקון הנדרשת והשימוש בכלים מיוחדים. אם מדובר על שאיבת ביוב, שיקום קווי ביוב או על גיזום שורשים החוסמים את הזרימה, צוות ביובית ברמת גן מעניק לכם מחיר משתלם המותאם ספציפית לבעיה שלכם.

שירותמחירמידע נוסף
שאיבת בור שומן ממסעדה ברמת גן.850 ₪ הוזמנו לביצוע שאיבת בור שומן שהתמלא ממסעדה בעיר. 
שטיפת קו ביוב בבניין ברמת גן.720 ₪בניין מגורים שזירמת הביוב בו נחלשה הזמין ניקוי של קו הניקוז.
פתיחה של סתימה בביוב בדירה ברמת גן.650 ₪בעל דירה הזמין פתיחת סתימה לאחר שהכיור במטבח לא התרוקן, ביצענו פתיחה של הסתימה.
חיתוך שורשים ברמת גן.800 ₪הוזמנו לביצוע חיתוך שורשים של עץ פיקוס ששורשיו חדרו לפתח הביוב.
שאיבת הצפה בחניון תת קרקעי ברמת גן.950 ₪ הוזמנו לסייע לעיריית רמת גן בשאיבה של הצפת גשמים בחניון תת קרקעי שהוצף, הפעולה נמשכה כמה שעות.

ממה נגרמות סתימות ברמת גן?

בעיר רמת גן ניתן להבחין בבניינים ישנים לצד בנייה חדשה. דיירים רבים אשר מתגוררים בבתים עשויים למצוא את עצמם מבצעים פעולות שונות אשר עשויות לגרום לסתימות. 

כעת נפרט על המקרים השונים:

השלכת מגבונים לאסלה: השלכת מגבונים לאסלה עשויה לגרום לסתימה בצנרת. המגבונים אינם עוברים את הצינור בצורה חלקה והתוצאה היא סתימה בצנרת המחייבת פנייה לגורם מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום.

השלכת שאריות של מזון לפתח הניקוז בכיור: השלכה של שאריות מזון לפתח הניקוז בכיור עשויה לגרום לסתימה בכיור. אם אתם מרגישים שיש לכם סתימה בכיור ולוקח זמן רב עד שהמים יורדים, הרי זה סימן שיש לקרוא לאיש מקצוע לצורך טיפול מקיף.

במידה ונגרמת סתימה מורכבת, הרי ביובית ברמת גן זה הכלי המתאים ביותר לעשות בו שימוש לטובת טיפול מקיף בסתימה.

מהי סתימה מורכבת וכיצד ניתן לפתור את הבעיה?

במקרים מורכבים יותר בהם אי אפשר לעשות שימוש באמצעים ביתיים, הרי יהיה צורך לעשות שימוש בכלים מתקדמים יותר כמו ביובית ברמת גן. במקרה בו הסתימה מורכבת חוזרת, הרי ניתן לעשות שימוש בביובית- משאית מיוחדת הכוללת משאבת יניקה ותפקידה לשחרר את הסתימה. על מנת לבחון את מצב הביוב בצורה טובה יש אפשרות גם לעשות שימוש במצלמה קטנה אשר תגלה את מקור הסתימה.

אם פעם היה צורך לשבור את הקירות על מנת לגלות את מקור הסתימות, הרי בשנים האחרונות אינסטלטורים עובדים עם מכשור מתקדם כגון מצלמה זעירה אשר ביכולתה לגלות את מקור הסתימות. עלות השירות נעה בין 1200 שח ומעלה , אך מדובר בשירות מתקדם אשר עשוי  לחסוך לכם לא מעט כאב ראש. במידה והמקור לסתימה הוא שורשים אשר חדרו לצנרת, הרי תשלמו מחיר יקר יותר.

שטיפת צנרת בלחץ מים: מדובר בשיטה בה עושים שימוש במקרים בהם יש סתימה קשה בקווי הביוב. במקרה מהסוג הזה, יש לשטוף את קווי הביוב באמצעות לחץ מים באמצעות ביובית. אין ספק כי מדובר באחד הכלים היעילים ביותר לפתרון סתימות מורכבות.

איך תתכוננו להגעה של אינסטלטור?

רגע לפני שאתם מזמינים אינסטלטור לצורך פתיחת סתימות חשוב ביותר להיות ערוכים להגעה שלו ולבצע מספר פעולות שונות:

הסבירו לו כמה שיותר מידע: טרם הגעתו, יהיה עליכם לספק לאינסטלטור כמה שיותר מידע לגבי מקור הסתימה ולשאול אותו כמה שיותר שאלות – האם הוא יודע לאתר עבורכם את מקור הסתימה. ככל שתספקו לו מידע רב יותר, כך הוא ידע בדיוק האם להגיע עם ביובית על מנת לפתוח את הסתימה.

האם יש לו כלים מיוחדים: נוסף על זאת, יהיה עליכם לשאול אותו האם הוא מגיע עם כלים מיוחדים  כמו למשל ביובית ברמת גן על מנת להתמודד עם הסתימה. רוב האינסטלטורים יחזיקו כלים חדשים על מנת להתמודד עם סתימות מורכבות.

בקשו חשבונית הכוללת את כל מרכיבי העבודה: יתרה מכך, בקשו ממנו חשבונית אשר כוללת את כל מרכיבי העבודה, לרבות הבעיה וכן שימוש בכלים מיוחדים על מנת לפתור את הבעיה.

זמינות: וודאו כי הוא זמין לטיפול בבעיה ויכול להגיע אליכם בכל שעה נתונה, בין אם מדובר על שעות הבוקר או בין אם מדובר על שעות הערב.

שאלות נפוצות

בוודאי, שירותי ביובית ברמת גן ניתנים להזמנה לכל סוגי הלקוחות מסביב לשעון וגם בלילה.

טלפון קצר לחברת ביובית ואנו אצלכם עם שירות פתיחת סתימות וניקוי קווי ביוב.

מחיר שאיבת הצפה בחנייה של בית פרטי ברמת גן מתחילה בכ-600 שקלים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן